Bedrijfsvoering

No Cure No Pay incassobureau

Incassobureau No Cure No Pay

Actief zijn zijn ze overal, die MKB ondernemers.  In de detailhandel, de industrie, de visserij, etc. etc. Soms is het bedrijf dan opgericht door een familielid. Een familiebedrijf noem je een dergelijke onderneming .  Sommige van deze bedrijven bestaan dan al tientallen jaren. Door economische ontwikkelingen komen deze bedrijven daarna soms in de problemen. In de agrarische sector bijvoorbeeld, daar zijn veel problemen de laatste jaren. Europese wetten hebben er eigenlijk voor gezorgd dat veel boeren in Nederland daarna failliet zijn gegaan. Opvolgers hebben veel boeren dan ook niet meer. De crisis veroorzaakte vervolgens ook veel probleemgevallen onder de MKB ondernemingen. De betalingstermijn van de nota’s wordt steeds maar langer opgerekt. Veel bedrijven zijn hierdoor daarna in het verleden failliet gegaan. Incassobureau No Cure No Pay inschakelen is ook geen onverstandige keuze.De bank hoeft dan minder snel bij te springen met krediet.

Zijn debiteur kan dan failliet gaan.  Degene die daarna als eerste actie onderneemt, wordt ook als eerste betaald.

Op no cure no pay basis werken veel incassobureaus.

Bij geen resultaat daarna dus ook geen kosten.

Kleine facturen kunnen daarna ook ter incasso aangeboden worden. Dossierkosten worden daarna meestal niet meer berekend.

Een procedure bij de rechter is ook mogelijk als de debiteur  alsnog niet betaalt.  Zo kan er vervolgens alsnog betaling afgedwongen worden. Bijvoorbeeld door middel van beslaglegging op loon.  Een dergelijke procedure is echter wel erg kostbaar tegenwoordig.

Wanneer debiteur dan met de noorderzon is vertrokken.  De incassopartij kan de klant  vervolgens vaak nog wel vinden dan. Kosten worden hiervoor door een goed incassobureau vervolgens niet berekend.

Ook met debiteurenbeheer kan Een deurwaarder de onderneming daarna van dienst zijn.  Een laatste aanmaning laten versturen noemen ze ook wel een pre incasso.  Een goed incassobureau doet dat daarna gratis.

Online een opdracht aanbieden bij een Incassobureau No Cure No Pay

Wanneer de MKB’er zijn keus vervolgens heeft gemaakt. Om zijn openstaande factuur daarop ter incasso aan te bieden. De rekening moet dan naar de deurwaarder gebracht worden. Je kan dit bij een goed incassobureau dan online regelen. Er moet daarna een online account aangemaakt worden. Waarna de openstaande rekening vervolgens online kan worden ingediend. Het incassobureau gaat er voor de ondernemer direct mee aan de slag.   De schuldenaar  ontvangt daarna een brief met incassokosten. Dat wordt daarop bepaald door wettelijke eisen. Wordt de nota door de debiteur  dan alsnog betaald. Dan vind doorgaans snel een afrekening met het bedrijf plaats. Maar wat als de klant  nou daarop nog niet betaalt? Een gang naar de rechter is daarna een mogelijkheid.   De kosten hiervoor kunnen daarna hoog oplopen. Je moet je daarop goed afvragen of de kosten opwegen tegen de baten.

Bezoek de website voor meer informatie : http://www.billincasso.nl/nl/incassobureau-no-cure-no-pay.html