Groothandel

Koel producten dankzij luchtcirculatie in een koeltoonbank

Koelmeubelen zijn perfect om ervoor te zorgen dat uw versproducten en verpakte etenswaren goed op temperatuur blijven. Een van de meest verkochte meubelen is een koeltoonbank. Een koeltoonbank heeft een geforceerde koeling die werkt met luchtcirculatie zorgt ervoor dat uw producten perfect op temperatuur blijven. Deze soort koeling is voornamelijk geschikt voor groente en fruit, verpakte vleeswaren, frisdranken en snacks. Daarom wordt de koeltoonbank vooral ingezet bij horecaondernemingen en kantines waar verkoop over de toonbank een belangrijke inkomstenbron is.

Wat zijn de verschillen tussen de diverse modellen?

Niet iedere koeltoonbank is natuurlijk hetzelfde. Wat zijn dan precies de verschillen? Bij Koeltechnisch Buro Midden Nederland heeft u keuze uit verschillende modellen op het gebied van koelmeubelen.

• Koops Classic is het meest standaard model koeltoonbank. Het rechthoekige model is perfect voor panden waar de ruimte beperkt is en er weinig opslagruimte nodig is.
  • Koops Straight is de rechthoekige koeltoonbank die zeer geschikt is voor grotere bedrijven die veel verschillende producten beschikbaar willen stellen voor hun klanten. Ideaal voor buffetvormen en andere presentatieredenen.
  • Koops Round is een koeltoonbank met afgeronde hoeken waardoor het hygiënegemak een stuk vergroot wordt.

Ieder model heeft uiteraard zijn eigen kenmerken, maar u bent altijd verzekerd van kwaliteit bij deze aanbieder van koelmeubelen. Bovendien wordt de koeltoonbank door de deskundige koeltechnici van Koeltechnisch Buro Midden Nederland op locatie geïnstalleerd. Op deze manier weet u zeker dat de koeling goed werkt.

Ontdek welke koeltoonbank bij uw toepassing hoort

Wilt u graag ontdekken welke koeltoonbank bij uw toepassing hoort? Wacht dan niet langer en ga het gesprek aan met een van de deskundige medewerkers van Koeltechnisch Buro Midden Nederland. Breng een bezoek aan de showroom in Ingen, tussen Utrecht en Nijmegen. Uiteraard kunt u ook telefonisch of via e-mail uw vragen stellen over de koelmeubelen. De medewerkers doen hun best om u zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.