Werken zonder telefoon, ja het kan!

Tegenwoordig krijgen bedrijven het steeds drukker en drukker. Klanten bellen om het minste en geringste even op, hebben vragen, willen iets weten of bestellen.Deze klanten zijn erg belangrijk voor je bedrijf, klanten houden het bedrijf immers draaiende en daarom moet je ze ook netjes en goed te woord staan. Maar er moet wel goed gewerkt blijven worden en teveel afleiding helpt daar niet bij. Maar een telefoon niet openen dat gaat ook niet. Wie weet is dat net die belangrijke klant.. Veel bedrijven hebben hier een receptioniste/telefoniste voor maar in grotere bedrijven is dat soms niet te doen. Veel klanten zullen dan te lang moeten wachten totdat ze geholpen worden of worden voor hun gevoel te laat terug gebeld en dat is juist wat je wilt voorkomen. Voor zulke bedrijven is een telefoonservice dan een handige oplossing.Dit is extern bedrijf die dan telefoniste aan jouw bedrijf koppelt. Zo zal je geen enkel telefoontje missen en kan je gewoon aan het werk blijven zonder dat je steeds wordt afgeleid.Als er dan gebeld wordt neemt de telefoniste van het externe bureau op en na het gesprek typt zij een verslag die je vervolgens op de mail terug kan lezen.

Wat vooral handig om te weten is, is dat je bij een antwoordservice geen contract hebt en je het op kan zeggen wanneer je wilt. Je betaald namelijk per gesprek en je hebt dus ook geen hoge kosten.Doordat de klanten die nu bellen goed en vriendelijk geholpen worden zal de klantenkring wellicht ook stijgen wat natuurlijk echt je doel is als bedrijf. Het is dus eigenlijk een slimme en voordelige oplossing. Jij kan gewoon aan het werk blijven zonder je dat je afgeleid wordt en je klanten worden netjes te woord gestaan. Dat is dus een win win situatie. 

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.bizziphone.com/