Streef naar goede communicatie in de zorg

Als zorginstelling wil je natuurlijk dat je patiënten en medewerkers goed op de hoogte blijven van alles wat er in het ziekenhuis of andere instelling in de zorg speelt. Daarom staat communicatie in de zorg hoog in het vaandel.

Informatie voor de patiënt op schermen

Als je als zorginstelling gebruikt maakt van beeldschermen in wachtruimtes kun je daarop informatie tonen aan de patiënten die zitten te wachten op hun afspraak. Dit kan informatie zijn over het ziekenhuis in het algemeen maar ook over de specifieke afdeling of over de aanwezigheid van de artsen en de wachttijden. Dit zijn slechts een paar voorbeelden van mogelijke informatie. Deze informatie kan gekoppeld worden aan bijpassende achtergrondmuziek maar ook afgewisseld worden met nieuws zodat de persoon in de wachtruimte daadwerkelijk blijft kijken en de wachttijd minder lang lijkt.

Toepassingen in ziekenhuizen

QYN heeft reeds voor diverse zorginstellingen de beeldschermcommunicatie verzorgd. Voorbeelden hiervan kun je terugvinden op hun website maar je kunt ze natuurlijk ook in de praktijk bekijken. Veel instellingen zijn openbaar dus je kunt er altijd een kijkje nemen om te zien hoe het eruit ziet.

Geschikt voor jouw instelling?

Denk je dat er voor jouw instelling een goede vorm van beeldschermcommunicatie mogelijk is maar weet je niet goed welke je het beste kunt kiezen? Neem dan telefonisch of via de mail contact op met QYN. Je kunt ook het contactformulier invullen dat je op de website vindt.

Oplossingen op maat

QYN zorgt ervoor dat voor ieder bedrijf of instelling een oplossing op maat gemaakt wordt. Omdat iedereen nu eenmaal andere wensen heeft wordt gekeken wat het beste bij jouw instelling past en wordt daarbij een goede toepassing van beeldschermcommunicatie gemaakt. Zo kun jij als zorgverlener je klanten de nodige informatie bieden waar ze daadwerkelijk wat aan hebben.

Bezoek de website voor meer informatie :