Het ondernemers verbond

Best business to start 2021

Beste bedrijf om 2021 te beginnen

1. Gezondheidszorg

Gezondheidszorg is een andere brede categorie die kan passen bij de vaardigheden, opleiding en ervaring van vele soorten potentiële ondernemers. Omdat we het later hebben over fitness en voeding, zal deze sectie zich richten op algemene traditionele en alternatieve gezondheidszorg.

Conventionele geneeskunde

Deze sector wordt gekenmerkt door traditionele intramurale gezondheidszorg, intramurale en poliklinische zorg, ambulante diensten, verpleeg- en woonzorgfaciliteiten, thuiszorg, counselors, psychologen en maatschappelijk werkers, en diagnostische diensten, naast vele andere.

In het kielzog van 2020 is er geen tekort aan vraag naar traditionele gezondheidsdiensten, aangezien verschillende ziekenhuizen met een tekort aan personeel blijven kampen en op een bepaald moment medische studenten in dienst namen om COVID-patiënten te helpen. De medische sector bevindt zich momenteel in een groeiproces en wordt geconfronteerd met een vergrijzende bevolking, verbeterde efficiëntie dankzij technologie en verhoogde investeringen die een aanhoudende groei van de sector beloven te ondersteunen.

Alternatieve Gezondheidszorg

Omzet van de alternatieve gezondheidszorg per segment

Noodzakelijke training en opleiding in de alternatieve gezondheidszorg, met diensten variërend van yoga tot chiropractie en osteopathische diensten, kan variëren van een korte certificeringscursus tot een doctoraat.

Verwacht wordt dat de alternatieve gezondheidszorg de komende vijf jaar met 2,7% op jaarbasis zal groeien (vergeleken met een groei van 1,5% in de traditionele gezondheidszorg). De alternatieve gezondheidszorg is echt in opkomst nu meer wellness- en preventieve diensten door de conventionele geneeskunde worden aanvaard en door de ziektekostenverzekering worden gedekt. Deze sector, die bestaat uit een grote verscheidenheid van diensten, wordt vertegenwoordigd door 250.000 kleine tot middelgrote bedrijven in de VS.

Voor beoefenaars van alternatieve geneeswijzen is de aantrekkingskracht van deze sector niet alleen beperkt tot gunstige groeifactoren: De toetredingsdrempels in deze sector zijn laag en beoefenaars kunnen zich vestigen in een grote verscheidenheid aan gehuurde ruimtes voor relatief weinig investeringen, afgezien van de nodige licenties, certificeringen en opleidingen.

2. Woningverbetering

De categorie woningverbetering biedt mogelijkheden voor verschillende soorten potentiële ondernemers in de woningverbetering: reparateurs, aannemers, detailhandelaren, winkeleigenaren, distributeurs, consultants, en meer. IBISWorld merkt op dat de omzet van detailhandelaars in woningverbetering in 2020 met een astronomische 13% is gestegen als gevolg van de toegenomen vraag van doe-het-zelvers en professionals naarmate de particuliere uitgaven voor verschillende woningverbeteringen toenamen.

De toekomstige markt voor woningverbetering zal meer residentieel van aard zijn, aangezien meer huiseigenaren hun mouwen opstropen en zich tot YouTube wenden in plaats van tot hun lokale bouwbedrijf. Sommige segmenten van de woningverbetering vereisen echter nog steeds professionele installatie, onderhoud en service, zoals elektriciteit, loodgieterswerk, dakbedekking en vloeren.

Afhankelijk van hoeveel je bereid bent te investeren, kijk je naar je sterke punten om te bepalen of je wilt adviseren, producten wilt verkopen of diensten wilt verlenen aan huiseigenaren en professionals. Er zijn ook een verscheidenheid van diensten die een beroep op de verkoper van het huis, en in een booming vastgoedmarkt als deze, thuis verbeteringen zijn net zo veel voor de toekomstige eigenaar van het huis als voor de huidige.

3. Verzorging van huisdieren

Als je een passie voor dieren hebt, hoef je alleen maar een inventarisatie te maken van je vaardigheden en hoe die zich zouden kunnen vertalen in een winstgevend bedrijf in de dierenverzorgingsindustrie. Deze sector van 7,1 miljard dollar zal van 2020 tot 2025 naar verwachting exponentieel groeien met 8,2% per jaar. Dit is logisch aangezien 67% van de Amerikaanse huishoudens een huisdier heeft. Sterker nog, het gemiddelde huishouden dat een huisdier heeft, geeft elk jaar $1.126 uit aan hun huisdieren.

Deze cijfers alleen al wijzen op een voortdurend groeiende industrie die rijp is voor nieuwe bedrijven. Enkele van de gemakkelijkste huisdier-gerelateerde bedrijven om te beginnen zijn onder andere huisdier verzorging (inclusief mobiel), kinderdagverblijf, huisdier zitten, pension, training, huisdier transport, en hond lopen. Merk op dat elk bedrijf dat aanzienlijke ruimte, aansprakelijkheid, inventaris, of werknemers (zoals een dierenarts praktijk, een plaats op basis van huisdier redding, of een huisdier resort) vereist ook veel meer substantiële investering dan een strikt service-based business.

business management

vacatures