Duitse webshop

Ben je van plan om een webshop Duitsland op te zetten? Dan zijn er wel een aantal dingen dat je moet weten. In Duitsland werkt het allemaal namelijk net even anders en als je succesvol wil zijn, zul je een beetje moeten aanpassen.

 

Opzetten van een Duitse webshop

 

Ondernemers met een succesvolle webshop in Nederland willen vaak doorgroeien en dit is heel normaal, want als je succesvol bent wil je natuurlijk hierop bouwen. De Nederlandse markt is dan meestal te klein voor deze ondernemers en de Duitse markt lijkt de meest logische stap. Dit is het dan ook, want Duitsland ligt dichtbij waardoor producten makkelijker aan de consument kunnen worden gebracht en in Duitsland hebben ondernemers toegang tot meer dan 80 miljoen potentiële klanten. Hierbij komt ook nog eens bij, dat Duitsland de grootste online markt van Europa heeft.

 

Het zijn dus allemaal positieve dingen en genoeg redenen om de Duitse markt op te gaan. Een fout dat ondernemers wel eens willen maken, is dat ze niet voorbereid het markt opgaan en ze zijn dan verbaast dat ze niet hetzelfde succes als in Nederland hebben. Sommige van deze ondernemers nemen niet eens de moeite voor het vertalen Nederlands Duits en zetten de website vaak in het Engels op. Dit werkt natuurlijk nooit, want de Duitsers zijn een hele trotse volk en heel trots op hun taal. Een website in het Engels zal hun dan ook totaal niet aanspreken en je kan rekenen op nul verkopen, ongeacht of je een goede product hebt.

 

Letterlijk vertalen

 

Letterlijk vertalen Nederlands Duits zal ook niet werken, want elke Duitser zal meteen zien dat het om een vertaalde website gaat. Je zult het content dus moeten aanpassen en niet alles letterlijk gaan vertalen. Er zijn namelijk dingen dat niet goed naar het Duits vertalen en zulke dingen moet je eruit laten en andere dingen moet je weer toevoegen, zodat het de Duitse consumenten aanspreekt.

 

Een belangrijke gedeelte van elke webshop Duitsland is de productinformatie, want de Duitse consumenten willen veel weten over een product voordat ze het kopen, dit geeft hun namelijk meer vertrouwen in het product. Wanneer je een goede product hebt, laat dan de productinformatie vertalen naar Duits. Laat dit wel door een professioneel doen, want spelfouten en grammatica fouten, zullen het vertrouwen wegnemen. Webshop Duitsland

 

Linkbuilding

 

Tot slot moet je zorgen voor goede linkbuilding voor de webshop Duitsland, zodat de webshop gevonden word door de Duitse consumenten. Je zult ook vanaf nul moeten starten met de linkbuilding, want Nederlandse links werken niet op de Duitse Google. Je kunt wel de artikels van je Nederlandse links hergebruiken, door ze te vertalen Nederlands Duits. Linkbuilding Duitsland

Bezoek de website voor meer informatie : https://duitsewebsite.nl